coleen  讓你學英文輕鬆又自在的柯琳老師 (Teacher Coleen)     

           

Hi! My name is Teacher Coleen. My star sign is Aquarius, and I was born in the year of the dragon. I am very sociable, friendly, and honest. I work hard, and spend my free time baking, cooking, and learning about Asian cultures, particularly the Chinese and Korean cultures. I graduated from the Ateneo de Manila University, with a degree in Chinese Studies.

您好!我的名字是柯琳,水瓶座,生肖屬龍。我非常善於交際,對人友善、以誠待人。我工作努力,閒暇之餘喜歡烘焙、烹飪、學習亞洲文化,特別是中國和韓國的文化。我從Ateneo de Manila大學畢業,主修中文。

I love teaching conversational English because I not only help students learn English, but I can also get to know them as a person. Whenever I teach, I don't feel like working at all because I enjoy doing it so much.

我喜愛教學生英語會話,因為很多時候我不只是在教學生說英語,同時我還可以更了解學生,所以英文教學時,我一點都不覺得是在工作,因為我享受在其中。

My students can expect me to be very understanding, and patient. I do not rush or force my students to learn in a flash. I make sure that I give them enough time, and examples, so they can really learn. I also make sure that they feel comfortable with every class because it is easier for us to learn if we are relaxed, and comfortable.
我的學生可以預期,我是一個非常體貼、有耐心的老師。我不會要求學生在短時間之內學習速成。我一定會給學生足夠的時間和充足的英文舉例說明,以確保他們能夠充分消化吸收上課內容。我也確保每堂英文課都讓他們覺得輕鬆舒服,因為一個人在放鬆舒適的情況下,比較容易提高英文學習成效。

I praise my students a lot, especially if they are doing a good job. I believe that encouraging them will also help them learn the language more.

我常常會以鼓勵方式引導出學生最良好的一面,特別是當學生表現出色時,我會大大誇讚一番。我相信鼓勵方式對於學生的語言學習可以產生極大的正面效益。

教學經歷(年) Teaching Experience (Year):
超過1年 over 1 year

適合學員 Student Level:
2級~6級 Level 2~Level 6

教學專長Teaching Professional Specialty:
英文發音、英文文法、日常英文會話 Pronunciation, Grammar, Daily Conversation



Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw  

諮詢專線: 0809-090-566   手機請撥: 04-3704-2882

線上客服Skype:hitutor    MSN  / EMAIL:hitutor@hotmail.com.tw


arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()