A bad penny always comes back. (點我聽發音)  惡有惡報 

Absence makes the heart grow fonder.(點我聽發音)小別勝新婚。

A burnt child dreads the fire.(點我聽發音)一朝被蛇咬,十年怕草繩。

A contented mind is a perpetual feast.(點我聽發音)知足常樂。

Actions speak louder than words.(點我聽發音)坐而言不如起而行。

Advice when most needed is least heeded.(點我聽發音)忠言逆言。

A fair face may hide a foul heart.(點我聽發音) (Fair face, foul heart.)人面獸心。

A friend in need is a friend indeed.(點我聽發音)患難見真情。

A friend should bear a friend's infirmities. (點我聽發音)朋友應該容忍朋友的缺點。

After a storm comes a calm.(點我聽發音)否極泰來。

After rain comes sunshine.(點我聽發音)雨過天晴。

線上學英文,再抽HTC Flyer平板電腦、英文課程及威秀電影票2張

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()