blog-james  教學有趣又好玩的詹姆斯老師 (Teacher James)
  

Hi everyone! My name is James and I am from Chicago, U.S.A. I have been living and working in Taiwan for about a year now. Taiwan to me has been an exciting and friendly place. People all around me are very friendly and helpful. There are always plenty of beautiful and scenic places to visit. Also, Taiwanese food is amazing! I often find myself going to the “night markets” to find out what’s new and delicious to eat.

大家好!我叫做 James,來自美國芝加哥。至今,我在台灣待了約一年的時間,覺得台灣是個處處有驚喜、又充滿人情味的地方。我周遭的人群都非常友善,也時常對我伸出援手。台灣不但有欣賞不完的美景,更是個不折不扣的美食天堂!我有空時就會跑去夜市,品嚐一種又一種的新奇小吃。



I majored in the field of education and teaching is my passion. Some of my teaching experiences include teaching in public schools in the U.S., S. Korea and finally here in Taiwan. I love sharing new information with people in a fun and entertaining way. I also enjoy listening to other people’s viewpoints and experiences. I understand that each person learns in a different and unique way, and harnessing and connecting their ideas will make learning more meaningful. My goal is to make learning English interpersonal and useful to all my students. Above all, I hope I can help increase fluency and self-confidence by involving you in many fun and relaxing English driven conversations.

我主修教育,對教學有極大的熱忱。我的教學經驗跟著我從美國、韓國的公立學校,一起來到了台灣。我喜歡用有趣又好玩的方式來分享新的資訊給學生,同時也會聆聽學生不同的觀點和經驗。我了解每個人的學習方式都是獨特的,所以如果能夠讓學生也有機會加入自己的想法,會使整個學習過程更加充實和有意義。我的目標是讓我的課程成為學生們實用的工具,幫助拓展他們的人際關係。我也會用輕鬆、好玩的英文對話,來加強學生們的英文口語表達的順暢度和講英文時的自信。



All in all, I look forward to speaking with all of you. I am honored and delighted to be your teacher and to begin your wonderful English learning adventure together!

總而言之,我很期待可以和你們在線上見!我很高興、也很榮幸有這個機會能成為你們的老師,讓我們一起踏向這段英文的冒險旅程吧!


 

Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw 

諮詢專線:0809-090-566   手機請撥 04-3704-2882

線上客服Skypehitutor   MSN /EMAILhitutor@hotmail.com.tw



arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()