blog-courtney 
讓你說英文自信又流利的寇妮老師
(Teacher Courtney)     

                

Hello! My name is Courtney. I'm a teacher from the US, and I have been teaching English in Taiwan for 3 years. I believe that studying online with a private teacher is a very effective way to learn English and I'm happy to be teaching online again.

哈囉!我的名字是Courtney(寇妮)。我是一位來自美國的老師,在台灣從事英文教學已經三年。我認為透過網路一對一線上學習是種非常有效益的英文學習方式,我也很樂意能持續的投身進入這種形態的英文教學。


I'm looking forward to meeting you and working with you to help you reach your goal of fluently and confidently speaking English. I have taught English language learners for 5 years and I have also studied other languages. I understand that every student has different needs and learns at a different pace. I can adjust the class to meet your needs. I can help you feel confident and comfortable about communicating in English. I hope we can study together soon!

我期待能夠與您相會,並與您一同努力,幫助您流利且自信的說得一口好英文。我目前已經累積了五年的英文教學經驗,自己也正在學習其他語言,所以我非常能了解學生們皆有不同的學習需求與步調,我也會調整自己的授課方式來滿足每一位學生不同的需求。我會幫助您建立自信且不怕開口用英文做溝通。希望很快能夠與您一同學習!


Qualifications/Experience教學認證與學經歷
BA in English 英語系文學士學位
Master's degree in education 教育系碩士學位
CELTA certificate CELTA英語教學認證

5 years of ESL/EFL tutoring and teaching experience (including online tutoring)
五年以上線上及實體英語教學經驗




Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw  

諮詢專線: 0809-090-566   手機請撥: 04-3704-2882

線上客服Skype:hitutor    MSN  / EMAIL:hitutor@hotmail.com.tw


arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()