blog-gretel   教學生動有趣的泰老師 (Teacher Tey)     

           

Hi, my name is Teacher Tey. My star sign is Cancer and I was born in the year of the Pig. I am highly sociable in the sense that I can easily open up a conversation with a stranger, and can adjust with different people easily.
嗨!我是泰(Tey),我是巨蟹座,生肖是豬。我是個擅長與人交際的人,可以在談笑間,輕易地讓陌生人卸下心防,打開話閘子,而且會依據不同類型的人,隨機應變,調整為適合的溝通模式。

I graduated with a degree in Accountancy at the University of Santo Tomas, but have never practiced it. I love Math but I am more of a people person. That is why after working as a sales person for a year, I pursued my passion in singing
and became a professional singer and then an events host too, eventually.
我畢業於Santo Tomas大學的會計系,至今尚未從事過會計相關的工作。我喜歡數學,但是我更喜歡人與人之間的互動。這也是為什麼在當了一年的業務後,我會選擇堅持自己對唱歌的熱情,成為一名專業歌手的原因,最後甚至有幸成為大型活動的主持人。

I started teaching in 2008. It was on a one on one basis, in a classroom with a student. I enjoyed the experience so much as it enabled me to help foreigners learn English and impart some of the values we have as well. Needless to say, most of my students are still my friends until now, even if they have already gone back to their own countries.
我在2008年開始從事一對一、面對面的英語教學活動,因為工作時能夠幫助外國人學習英語,讓工作本身變得更有意義,我非常樂在其中。雖然大多數的學員,都已經陸續回到他們各自的國家,我們至今都還維持好朋友的關係。

I have always believed that 'To teach is to touch a life'. That is why I take teaching seriously. Learning is not only confined to books. Every thing around us are teaching tools. Of course I also apply different techniques in teaching, depending on the student's capability. I make it fun and interesting as I myself don't want to be called a boring teacher. I make it a point to relate it to what
their interests are.
我一直深信『教育是感動另一個生命。』這就是為什麼我對英文教學抱持嚴謹的態度。英文學習不應該只是侷限於書本知識,生活周遭到處都是我們可以作為借鏡的對象。在英文課堂中我擅長運用不同的英文教學技巧,因材施教,並依據學生的興趣,盡力讓英文課堂變得生動有趣,因為我不想被歸類為無聊的英文老師。

It inspires me more when my students appreciate the outcome of our classes. Most especially when I hear them say that they have not only learned the subject well but also how I have made them better people. I am just as enthusiastic to learn from my students as well. It would be my pleasure and joy to teach you what I know and to help you improve your proficiency in English. I look forward to having you as my student at Hi!Tutor!
當學生喜歡上我的課,這是非常令人欣慰的一件事。特別是當學生告訴我說:上我的英文課,他們不僅對英文主題有更深入的了解,我還使他們的人生更上一層樓。其實教學相長,我也從學生身上學到很多。所以,能夠將我的專長與您分享並幫助您精進英文實力,這將是我莫大的榮幸,也是人生一大樂事。我熱切期待能成為您的良師益友,Hi!Tutor課堂見!

教學經歷(年) Teaching Experience (Year):
超過4年 over 4 years

適合學員 Student Level:
2級~8級 Level 2~Level 8

教學專長Teaching Professional Specialty:
英文發音、英文文法、日常英文會話、商用英文 Pronunciation, Grammar, Daily Conversation, Business English


Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw  

諮詢專線: 0809-090-566   手機請撥: 04-3704-2882

線上客服Skype:hitutor    MSN  / EMAIL:hitutor@hotmail.com.tw


arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()