blog-isel   教英文專業又多元的艾絲老師 (Teacher ISEL)

                

 Hello there! You can call me Teacher Isel. I'm 28 years old and was born under the sign of Virgo. As a Virgo-born, I am analytical most of the time. I'm also good at reading a person's character. Since I always do the first move to know people, I would say I am congenial. People see me as a jolly, happy-go-lucky and independent person.

哈囉! 大家可以叫我Isel老師。我今年28歲,處女座。身為一個處女座的人,大部分時候的我是擅於分析事情,也擅於讀一個人的性格。因為我總是主動會去認識別人,所以我會說自己是很和善而有協調性的。人們會認為我是一位快活、隨遇而安而且獨立自主的人。


My degree in Secondary Education Major in Social Studies proved useful teaching English on-line for almost five years. I've handled students of different ages ranging from tots to businessmen or professionals. I experienced teaching one-on-one via phone and video and handled group classes of teens and university students as well.

我的英文教學對象從小孩、商業人士還有專業人士皆有。我曾有過一對一視訊英文教學、電話英文教學,以及幫青少年與大學生團體上英文課的經驗。


In my five years as a teacher, I have mastered teaching IELTS, TOEIC, TOEFL and SAT. I taught kids how to read using a story book, while using conversational English as well as Business English to professionals.

在我五年的英文教學經驗中,我研究於教授IELTS雅思、TOEIC多益、TOFEL托福還有美國高中的入學考試等項目。



I would say that I'm well-equipped as a teacher because I have handled different levels of students from beginner to advanced. So I assure my students that they will learn a lot from me everyday, especially if they'll speak their mind and participate in class. If my students want a bright future using English as their weapons, they should expose themselves to the English world.

我求學時的社會學研修幫助我建立了有用且將近五年的線上英文教學經驗。我教孩子們從閱讀故事中學會如何使用英文會話,也幫專業人士學習商用英語。由於我已經教過不同程度的學生,從初階到進階都有,我會說我是一位訓練有素的教師。我能確保,如果我的學生有誠心地參與我的英文課程,他們每天都能從我身上學到很多的東西。如果學生們想要用英文作為有利武器來追求一個光明未來,

那就應該讓自己置身於全英文世界中來學習。

 

 

Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw  

諮詢專線: 0809-090-566   手機請撥: 04-3704-2882

線上客服Skype:hitutor    MSN  / EMAIL:hitutor@hotmail.com.tw


arrow
arrow

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()