blog-gabby   教學趣味互動多的凱碧老師 (Teacher Gabby)
  
Hello, my name is Gabby and I am an American Teacher from Connecticut. I studied history and political science in college and received my Masters in education in secondary social studies. I am state certified to teach in Connecticut also. This is my first time in Taiwan and I have been teaching at an elementary school here since February.

哈囉!我的名字是Gabby,我是一位來自康乃狄克州的美國教師。我在大學研修歷史與政治學,之後更取得了教育碩士學位,主修高中公民科。我在我的故鄉康乃狄克州也有州政府認可的教學認證。這是我第一次拜訪台灣,而我從二月開始就有這邊的國中擔任教職。

My favorite part of teaching is interacting with my students. I love the exchange of ideas and different viewpoints that occur in the classroom. Nothing satifies me more than helping a student reach their potential. I hope I'll see all of you soon!

教學上,我最喜歡的一部分就是與我學生之間的互動。我很喜歡課堂上大家的想法與觀點能夠互交流。沒有什麼比幫助學生開發他們的潛能讓我更心滿意足了!希望很快就能跟大家見面!




 

Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw 

諮詢專線:0809-090-566   手機請撥 04-3704-2882

線上客服Skypehitutor   MSN /EMAILhitutor@hotmail.com.tw



arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()