blog-noname     有創意又有趣的法蘭西斯老師 (Teacher Francis)

                   

My name is Francis Ryan Abao, and I was born under the sign of Pisces in the year of the Sheep. I took up Psychology in the University of the Philippines because I wanted to easily relate to other people. I've worked for GoFluent, which is a provider of Skype lessons for European students. For me teaching ESL is a way to apply Psychology because you have to know what kind of topics attract students.

大家好!我是(Francis)法蘭西斯,我是羊年出生的雙魚座男生。我畢業於菲律賓大學的心理學系,之所以選擇心理學系是因為我想要更了解人們多一些。我任職於GoFluent,這是一個透過SKYPE學習的機構,學習對象是針對歐洲學生的。對我來說,教導外國人學習英文也是一種進行心理學的方式,因為必須要了解哪一種上課主題是吸引學生的。


I've also worked for two years in the call center industry, specifically in telecommunications. This type of work is very challenging and interesting, especially for people who like technology and gadgets. I've learned a lot as an English trainer by using business English in call center environments.

我從事call center工作已經有兩年的時間,特別是在電信這個部份,這類型的工作非常有趣,也非常有挑戰性,特別是對於科技產業非常有興趣的人來說。現在,我也正在培訓將成為一位商用英文的老師。


My students can expect creative classes from me because of my Piscean side. For me, motivation is finding out what their interests are and using them as a springboard to learning.

而由於我是雙魚座的關係,所以學生們會發現其實上我的英文課會充滿創造力、想像力。對我來說,學習動機是找出學生興趣的最主要方式,並且也會成為學習的溫床。



Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw  

諮詢專線: 0809-090-566   手機請撥: 04-3704-2882

線上客服Skype:hitutor    MSN  / EMAIL:hitutor@hotmail.com.tw


arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()