blog-kathy    風趣又好玩的凱希老師 (Teacher Kathy)

                 

Hello! My name is Kathrina, but you can call me Kathy. I’ve been an ESL Instructor to different students for 3 years. In fact, I love talking to different people. I learn a lot from them and I can share my knowledge too. I can help you build confidence in using the language. It might seem quite difficult, but learning English is fun! You get to understand Hollywood movies, speak to foreigners and boost your self-confidence!

哈囉!我的名字叫做Kathrina,但叫我Kathy就可以了!我擔任ESL英語老師已經有三年的經驗,而且我也樂於從中,喜歡認識各式各樣的人們、和他們做知識的交流。我能夠幫助你找到大聲把英文說出口的自信!這過程當然會需要下點工夫,但我會讓學習英文變成一件有趣的事!您將能聽得懂好萊塢電影、自在的和外國人交談,更能增加您說英文的自信心!


I handled different level of students before; from beginners to quite advanced students. I can adjust to my student’s needs if needed. I am fun to talk with, and bubbly. Others say I’m cheerful. I tend to understand how they feel, so I don’t put pressure in learning the language. I believe that in order to be successful in one thing, we need to love and enjoy what we are doing.

我從完全初學到非常高階的學員都有接觸過,所以我能夠因應學生的程度及需求去做調整。我講話風趣又好玩,別人也都說我散發出一股正面的能量。因為我能理解學習英文時可能會遇到挫折,所以我絕不會給學員任何壓力。我深信如果要做好一件事,一定得培養出興趣並樂在其中才行。


I like to read books and watch cartoons. I am also interested in different cultures and places. I would like to travel and visit different places and meet different people. So, hope to talk to you soon, and let’s have fun learning English!!

閒暇的時間我喜歡看書和看卡通,也喜歡旅遊時能接觸到不同的文化和不同地區的人們。希望可以很快認識您,讓我們一起快樂學英語!


教學經歷(年) Teaching Experience (Year):

超過3年 more than 3 years


適合學員:Suitable level:
1級~7級 Level 1~Level 7


英文教學專長Teaching Professional Specialty :
英文發音、英文文法、日常英文會話、多益英文
Pronunciation, Grammar, Daily Conversation, TOEIC




Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw  

諮詢專線: 0809-090-566   手機請撥: 04-3704-2882

線上客服Skype:hitutor    MSN  / EMAIL:hitutor@hotmail.com.tw


arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()