blog-daniel    讓你從生活中學好英文的丹尼爾老師 (Teacher Daniel)

            

Howdy. This is Daniel Linao. I was born under the sign of Leo, which is said to be creative, enthusiastic and loving. I usually try my best to understand students’ needs and preferences so as to
Explore possible means to add spice to my class, and I am certainly very dedicated to my teaching career.

大家好,我是 Daniel Linao。我是獅子座,據說獅子座的人都是富有創意、熱情和充滿愛心。課堂中,我會竭盡所能去了解學生的需求和喜好,進而探索所有可能的教學方式,增加上課的樂趣,將全部心思都集中在我的教學生涯,並樂此不疲。



I like to do a variety of activities, including going to a fancy restaurant, watching hilarious TV series, and delving myself into books. But what I am most passionate about is singing. It's like breathing to me. Actually, I can't go a day without singing, kind of obsessed with it! I am and have always been a fan of Adele, Aretha Franklin, and Stevie Wonder.

我喜歡從事各式各樣的活動,包含上館子大啖美食,看精采的電視影集,沉浸在書本的世界裡。但是我灌注全部的熱情在唱歌,就像呼吸般,我不能一天停止不唱歌,有些著迷的過火!我最喜歡的藝術家是Adele, Aretha Franklin, 和 Stevie Wonder。



I have experience teaching Korean students and I really liked it. I want to teach English because this is my favorite subject and I want to help those who want to improve their communication skills in English. You may expect a very fun and informative class with me. I can teach you the most efficient and enticing way of learning English, especially pronunciation and proper accent. So, what are you waiting for? Come and experience Hi!Tutor with me.

我曾教學韓國學生,而且我真心喜歡這整個的教學經驗。我想教英語,只要是因為英語是我最喜歡的科目,我想幫助那些有心想要提升英語溝通技巧的人。我的課程不但有趣,而且充滿知識性。我可以像您展示最有效有趣的學習英語方式,我尤其專長發音和正確的腔調示範。所以,還等什麼?快來和我一起親自體驗Hi!Tutor的線上課程吧!





Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw  

諮詢專線: 0809-090-566   手機請撥: 04-3704-2882

線上客服Skype:hitutor    MSN  / EMAIL:hitutor@hotmail.com.tw


arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()