blog-stephanie     擅長文法、發音及商英的史蒂芬妮老師 (Teacher  Stephanie)     

       

Hi my name is teacher Stephanie. I've been teaching the English language for five years. I've taught students from different countries, like Taiwan, Japan and Korea. I'm a very patient and funny teacher. I teach students about aspects of English grammar, syntax or pronunciation. In addition, I also teach business English and help many students build up the skills required to be a successful communicator in English. I can work with students from different walks of life and adjust to their needs accordingly. Therefore, my teaching style is very popular among students.
我是Stephanie老師,已經有五年教學經驗,我教過來自台灣、日本和韓國的學生。我是一個非常有耐心又風趣的老師,我指導的範圍遍及英文文法、語法或英文發音等各方面。此外,我也教商用英語,並幫助許多學生蛻變成為成功的英語溝通者。我擅長指導各行各業的學生,並會針對學生學習狀況及需求調整教學方式。因此,這樣教學風格可是深受歡迎喔!

I take good care of my students. It’s essential for me to make sure my students are comfortable in class and they are familiar with the previous lesson before moving forward. I always encourage my students to express their ideas on different topics and it is one of my teaching strategies so as to know whether they can cope with the lesson.
在課堂中,我會讓學生的心情保持輕鬆愉快,且在課前先確認學生已經熟悉上一堂課的內容,ok的話再繼續今天的進度。我時常鼓勵我的學生針對不同的主題表達想法,這是我的教學策略之一,引導他們開口說英文,並藉以判斷他們對課程的接受度。

I always tell my students learning the English language is not easy but if you put your heart, mind and you make time for it definitely you will be able to learn.
我總是告訴我的學生~學習英文並非一蹴可幾,但是,只要全心投入、願意花時間經營,每個人都可以學好英文。

In my free time, I like to surf the Internet and delve into lots of books and magazines to broaden my horizons. I also love singing. In a word, I am an open-minded, and fun-loving teacher. Join my class and you are to find out more about me. Have a nice day!
在閒暇之餘,我喜歡上網和閱覽群籍,以拓寬視野。我也很喜歡哼哼唱唱。簡而言之,我是一個心胸寬大、風趣的老師。經過課堂的洗禮,您不只會更熟悉與了解我這位老師,還可以來一趟豐富的學習之旅。

教學經歷(年): Teaching Experience (Year):
超過5年 over 5 years

適合學員:
1級~7級 Level 1~Level 7

教學專長Teaching Professional Specialty :
發音、文法、日常會話、商英
Pronunciation, Grammar, Daily Conversation, Business English




Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw  

諮詢專線: 0809-090-566   手機請撥 04-3704-2882

線上客服Skypehitutor    MSN  / EMAILhitutor@hotmail.com.tw

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()