blog-paul.jpg   教學多元豐富的Teacher Paul(保羅)

 

My name is Paul - a graduate of Economics fromthe University of the Philippines. I am also a licensed teacher of Social Studies. I've been teaching English for more than 4 years now, and have also had the chance to work with American and Canadian Clients in several financial institutions handling bank and brokerage accounts and life insurance.

我是保羅(Paul)—畢業於菲律賓大學經濟學系,我也是具有社會研究證照的老師喔!我從事英語教學至今已有4年多的時間了,有過與經手銀行和經紀業務帳戶以及人壽保險的美國和加拿大客戶合作的機會。


However, I've been in love with teaching and have taught English to students in areas such as TOEFL, TOEIC, IELTS, Job Interviews, News, Business English and even beginner lessons for kids .I can not only help you improve your grammar or speaking skills, but also make you appreciate your abilities. Enroll in my class now and feel the difference!

然而,我ㄧ直熱愛教學,也有教英文的經驗,像是托福、多益、雅思、英文工作面試、新聞、商用英文的課程,甚至是針對兒童的基礎課程也有喔!來上我的英文課,不但能改善你的英文文法與口說的能力,還會讓你突破自身的能力。現在來報名我的課吧!享受你財富的價值,感受不一樣的事物吧! 


Hitutor
線上外語專家 
www.hitutor.com.tw
 

諮詢專線:0809-090-566   手機請撥 04-3704-2882

線上客服Skypehitutor   MSN /EMAILhitutor@hotmail.com.tw

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()