只要背熟以下基本句型,並視個人情況代換底線內的文字,就是一份完整的自我介紹,再搭配其他句型,個人自傳也可輕鬆搞定唷!


My name is Sunny.(我是桑尼) 

I graduated from XX University and my major was in Business Administration.(我畢業於某某大學,主修商業管理系)

There are 4 people in my family, including my parents, my brothers and myself.(我的家庭有四名成員,包括我的父母、弟弟與我) 

I am working for a trading company as a salesman now.(我現在在貿易公司擔任業務) 

I am an aggressive person, and like to learn new things.(我是個很有幹勁的人,喜歡學習新事物.) 

I am interested in English very much.(我對英文很有興趣.) 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()