close

七夕情人節就要到囉!你準備好要怎麼說了嗎??!

1.Without you,I'd be a soul without a purpose.

Without you,I'd be an emotion without a heart

I'm a face without expression,A heart with no beat.

Without you by my side,I'm just a flame without the heat.

没有你 我將是一個沒有目的靈魂;

没有你 我的情感將没有了根基;

我將是一張没有表情的臉;一顆停止跳動的心;

没有你在我身邊;我只是一束没有熱量的火焰。
 

2. If you were a teardrop;In my eye,

For fear of losing you,I would never cry

And if the golden sun,Should cease to shine its light,

Just one smile from you,Would make my whole world bright

如果你是我眼裏的;一滴淚;

為了不失去你;我將永不哭泣;

如果金色的陽光;停止了它耀眼的光芒;

你的一個微笑;將照亮我的整個世界。

 
3.If I were to fall in love,It would have to be with you.

Your eyes, your smile,The way you laugh,The things you say and do

Take me to the places,My heart never knew

So, if I were to fall in love,It would have to be with you.

如果説我已陷入情網;

我的情人就是你;

你的眼睛,你的微笑;

你的笑臉;你説的一切,你做的一切;

讓我的心迷失了方向;

所以,如果説我已陷入情網;

我的愛人就是你。
 

4. Forgive me for needing you in my life;

Forgive me for enjoying the beauty of your body and soul;

Forgive me for wanting to be with you when I grow old

原諒我生活中不能没有你;

原諒我欣賞你的軀體和心靈的美麗;

原諒我希望永生永世和你在一起。
 

5. My river runs to thee. Blue sea, wilt thou welcome me? My river awaits reply.Oh! sea, look graciously.

我是一條朝你奔流而去的小溪,藍色的大海啊,你願意接納我嗎?優雅的大海啊,小溪正在等待你的回答。


6. All it took was one glance.Now all I ask is one chance,To try to win your heart.Just give me a chance to start.I'll show you it was meant to be.To be together is our destiny

我對你一見鐘情。我所要求的全部就是給我一個機會,以贏取你的芳心。只要給我一個開始的機會,我將向你證明這是前世的安排,我倆的結合是冥冥之中的定數。

 
7. Two star-crossed lovers in perfect harmony Just give me a chance and you will agree.I was meant for you.And you were meant for me.

兩個命運多舛的情人如此和諧地在一起,只要給我一綫希望,你終將答應。我為你而生,你因我而存在。

更多免費英文資源在這裡,想快速作英文聽力、口說訓練(free)在這裡 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()