blog_ninja.jpg  興趣廣泛的忍者老師 (Teacher Ninja)
  

Hi! My name is Teacher Ninja and my star sign is Cancer. I graduated with a degree in Mass Communications majoring in Broadcast Communication from the Polytechnic University of the Philippines. I am also a pioneer member of our college’s theatre organization as well as our church’s acting club. I have been teaching English for more than four years and have handled students from different levels.   

嗨!我是忍者老師,巨蟹座女生。畢業於菲律賓理工大學,主修廣播通信系的大眾傳播。我在大學時也是電影社的以及教會的戲劇社的籌辦人之一。我教英文已超過四年的時間,且教過各個不同程度的學生。
 

My theatre experience helps me to become more effective in teaching. I tend to help students how to speak with the right emotion. I believe this helps them be themselves. It makes them more comfortable speaking and eventually enables them to converse the language naturally. I love reading, writing, singing, watching movies and TV programs. I easily relate to whatever my students like due to my wide range of interests.  

我在大學時的社團經驗幫助了我在教學上能給人深刻的印象。我也希望能幫助學生能用正確的情緒表達句子。我相信這些能幫助他們更能保有自己的特質。我也熱愛閱讀、寫作、唱歌、看電影及電視節目。我是個興趣很廣的人,也很能和學生聊聊他們的興趣。
 

I am a responsible person. It’s been years since I started teaching the English language and I am still interested in doing so. Helping people is one my passions in life and I am fun to talk with. Rest assured that my students will surely learn the language but at the same time enjoy it as well. I am patient and beginners are never intimidated with the way I teach because I know where they are coming from. What I need in my class is their undivided attention and their openness to the idea that learning English is never difficult! It’s indeed fun!

我是個有責任感的人,尤其是在開始教英文之後,到現在我仍對教學很感興趣。能幫助大家是我熱愛做的事之一,而且你會發現和我聊天很有趣喔!很確定的是我的學生絕對能在學習英文的同時也樂在其中。我是個很有耐心的老師,就算是初學者也從不因為我的教學而感到有壓力,因為我很清楚他們的程度。在課堂上我所需要的,是學生的專注力,以及寬闊的心態接受「學英文並非難事」的想法,因為學英文真的太有趣了!

Hitutor線上外語專家 www.hitutor.com.tw 

諮詢專線:0809-090-566   手機請撥 04-3704-2882

線上客服Skypehitutor   MSN /EMAILhitutor@hotmail.com.tw


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()