Brett.bmp

My name is Brett , I’m Australian. After receiving my diploma in theatre arts, I worked in various theatre and television productions throughout Australia. As an actor, you discover not only the power of the written word but also the way it sounds, and how it can affect both emotionally and physically.

我叫Brett布雷特),我是澳洲人,在拿到劇場的文憑之後,我在澳洲不同的劇場和電視製作公司工作。以一個表演者來說,你會發現除了文字的力量之外,聲音也同樣能帶給人們心理與生理上的衝擊。

 

When I started acting, my diction and clarity were not good for stage work. I took lessons and found a vast improvement with little effort. Therefore, in my English teaching, I like the student to discover the fun in English, not to make it a hard task. Improving diction and intonation, the students will not only say the words but deliver them with the right intention.

當我開始演戲的時候,我發現自己的咬字在舞台上聽起來不夠清晰,所以我接觸了相關訓練。而上課之後非常驚喜的發現,只要做一點點的改變和努力,呈現出來卻是截然不同的效果。所以在進行英文教學的時候,我喜歡讓學生主動發現學英文的樂趣,而不是把它當成一門苦差事。在他們逐漸進步的同時,咬字措辭與音調都是我所重視的,我希望在學生練習單字的同時,不只重視發音,也把這個字和句子融合,能徹底活用它。

 

Lets discover the joy of the English word and the opportunity of conversing with people throughout the world.

讓我們一起發現英文字的趣味,也一起把握用英文和全世界交流的機會吧!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()