Joe.JPG


Greetings, My name is Joseph and I've been teaching English in Taiwan for over twenty years. If you have trouble with correct pronunciation and proper intonation, I can help you develop better speaking habits.I've published several conversation/grammar and phonics books geared toward Taiwanese English learners. I've traveled half the world and learned many of life's important lessons that I can share with you and perhaps enhance your outlook on life.

您好,我的名字是約瑟夫,我已經在台灣教英語超過二十年的時間了。如果你想學習正確的發音,讓自己的語調更漂亮,我可以幫助你修飾對話,讓你的英文更完美。在英文教學專業上,我已經針對台灣學生的英文學習方式,出版好幾本英文對話、文法和音標書籍。在人生經歷上,我走過了半個世界,學到了很多生活中的重要的經驗教訓。所以如果有機會,我可以在英文教學中,同時分享我的人生故事,也許可以帶給你一些啟發。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hi家教外語專家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()